Case Japa

Maailmanluokan polttopuukoneita Laitilasta

 

Case Japa

Japa (Laitilan Rautarakenne Oy) on huippulaadukkaita polttopuukoneita valmistava vientiyritys, joka kuuluu Terra Patris konserniin. Japa on jo vuodesta 2014 lähtien panostanut paljon resursseja digitaaliseen markkinointiin ja verkkopreesensiin.

Toteutimme syksyllä 2019 uuden verkkokaupan alle kuudessa viikossa, koska entinen kauppa oli hidas ja kankea. Verkkokaupasta haluttiin helpommin selailtava, nopeampi ja lisäksi haluttiin, että sivustoa on helpompi kehittää muuttuvien tarpeiden mukaan. Lisäksi verkkokauppa tulee olla helposti käännettävissä useille eri kielille ja markkina-alueille.
Tuotekortteihin ja tuotteiden selaamiseen on kiinnitetty erityisesti huomiota. Tuotteita voi filtteröidä usealla eri kriteerillä ja ominaisuuksilla. Tuotekorteissa löytyy esitteet, videot, useampi kuva sekä tekniset tiedot.

Japan verkkopalvelussa varaosat ja lisävarusteet ovat ostettavissa, mutta polttopuukoneista kerätään yhteystietoja myynnille. Sivustolle rakennettiin selkeät mittarit ja analytiikka ohjaa päätöksentekoa. Sivuston orgaaninen hakukoneliikenne on kasvanutyli 25 % kauppojen määrä yli 20 % sekä yhteydenottojen määrä on noussut yli kaksinkertaistunut.

”Projekti eteni sujuvasti ja aikataulussa. Eeco pystyi vetämään projektin läpi varsin itsenäisesti ja meiltä tarvittiin osallistumista lähinnä alun ulkoasupuoleen sekä tietysti ominaisuuksien sekä sisältöjen kanssa loppuvaiheessa.”
– Jori Lammi, toimitusjohtaja, Laitilan Rautarakenne Oy

Casen

pääpointit

 

  • Lisävarusteet ja varaosat helposti ostettavaksi
    verkkokaupasta
    Tilausmäärät ovat kasvaneet yli 20 % ja koneista tulee
    myyntikelpoisia liidejä kaksinkertainen määrä aiempaan
    verrattuna
  • Verkkokauppa helposti laajennettavissa
    kansainvälisille markkinoille kieliversioilla
    WooCommercella toteutettu verkkokauppa tehtiin ensiksi suomeksi ja englanniksi,
    mutta jo nyt julkaisuun on menossa saksankielinen versio.
    Kansainvälisiltä sivuilta ohjataan myyntikelpoiset liidit
    jälleenmyyjille.
  • Tyylikäs ja kilpailijoista erottuva ulkoasu sekä helppo
    mobiilikäyttökokemus
    Koneita ostaessa ihmiset tykkäävät vertailla laitteita.
    Japan brändimielikuvan rakennus jatkuu loogisesti
    mainonnoista verkkokaupan ostokokemukseen. Laitteita
    on helppo tutkia myös kännykällä.

Integraatiot

Ota yhteyttä myyntiin

 

Matti Ikäläinen

Matti Ikäläinen
Myynti- ja markkinointijohtaja
040 569 4697 | matti.ikalainen@eeco.fi

 

Sani Hassinen

Sani Hassinen
Myynti
045 7877 5807  |  sani.hassinen@eeco.fi

Ota yhteyttä lomakkeella

Takaisin ylös