Hallitset sisältöjä itse ja voit rakentaa niitä nopeasti – ilman koodaustaitoja. Voit esimerkiksi uudistaa etusivusi näppärästi itse ilman kalliita uudistusprojekteja.
Asiakkaat tulevat sosiaalisesta mediasta. Peräti 71 % käyttää verkkokauppaa puhelimella, jolloin helppokäyttöisyys ja nopeus korostuvat.
Kauppasi ei pärjää ilman nykyajan markkinoinnin työkalupakkia. Ratkaisussamme on vakiona Facebook-, Instagram- ja Google Shopping sekä Google Schemat. Myös hakukoneoptimointi on huomioitu ja analytiikka on käyttövalmiina.
Olemme tehneet itse verkkokauppaa eri tuotteilla usean miljoonan euron edestä niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin. Verkkokauppiaina toimiessa havaitsimme, mitkä tekijät muodostuvat tärkeiksi, kun liiketoiminta kasvaa ja kehittyy. Omakohtaisen kokemuksemme myötä ymmärrämme verkkokauppiaan, myyjän ja markkinoijan sekä kuluttajan arkea.
Tuotekehityksessä olemme hyödyntäneet asiakkaidemme kokemuksia ja tekemäämme yli 600 verkkokaupan tutkimusta. Seuraamme jatkuvasti maailman isoimpien verkkokauppojen kehitystä, ja nappaamme niistä parhaat käytänteet omaan ratkaisuumme.
Kun valitset Eecon, tiimisi kuuluu noin 20 kivenkovaa koodaria eli #haamujengi.
• Tuotetekstien kirjoittamista.
• Tuotekuvien ottamista.
• Sisällöntuotantoa tai markkinointitoimenpiteitä.
Käyttöönottoprojektin kustannukset lähtevät meillä 7900 € ylöspäin. Projektin jälkeen käytössäsi on ilmeesi mukainen, käyttövalmis verkkokauppa. Voit keskittyä itse myyntiin, markkinointiin ja liiketoimintasi kehittämiseen!
Yksikään liiketoiminta ei ole samanlainen. Siksi myös verkkokaupan jatkokehityksen pitää olla joustavaa.
Tuotesuunnittelussa lähdimme liikkeelle siitä, että useimmille verkkokauppiaille riittävät toiminnallisuudet ovat vakiona. WooCommercen suuren suosion myötä, sille löytyy kuitenkin valtava määrä kolmannen osapuolen tekemiä lisäosia, joilla voimme parantaa verkkokauppaasi kustannustehokkaasti ja nopeasti.
Tässä muutamia esimerkkejä toiminnallisuuksista, joita tarjoamme:
Lisäosien avulla verkkokauppasi laajenee käytännössä rajattomasti. Et siis tarvitse uusien ominaisuuksien käyttöönotolle kallista kehitystyötä tai pitkiä projekteja.
Analytiikka, mainoskanavat ja uusimmat markkinoinnin työkalut ovat verkkokauppiaan tärkeimpiä aseita taistelussa asiakkuuksista. Pysytkö nykyisellä työkalupakillasi mukana?
Verkkokauppiaan päätöksenteon kannalta tärkein toiminnallisuus on toimiva analytiikka. Analytiikan avulla ohjataan mediabudjetteja, seurataan kaupankäynnin trendejä ja havaitaan mahdollisia puutteita sekä kehityskohteita.
Google Shopping, Facebookin dynaaminen mainonta, uudelleenmarkkinointi, Google Schemat – oletko kuullut näistä? Toivottavasti olet ottanut ne osaksi verkkokauppaasi. Meillä nämä ja monet muut toiminnallisuudet ovat onneksi vakiona.
Google Shoppingin avulla mainostat tuotteitasi Googlen hakutuloksissa ensimmäisenä. Käyttäjän tehdessä haun, hänelle esitellään hakua vastaavia tuotteita tai palveluita kuvamainoksina. Kuvamainoksissa näkyy heti tuotteen tiedot, kuten nimi, hinta ja yrityksen tiedot. Kokemustemme mukaan Google Shopping mainokset ovat olleet todella tehokkaita. Olemme rakentaneet Google Shoppingia varten yhteensopivan tuoteluettelon, joten saat ominaisuuden käyttöösi heti.
Google Schemat ovat rikastettuja hakutuloksia, jotka tarjoavat käyttäjälle nopeasti enemmän tietoa jo hakunäkymässä. Näin käyttäjä klikkaa hakutulosta todennäköisemmin. Schemat auttavat myös orgaanisessa hakukonenäkyvyydessä ja niiden avulla viet hakutuloksissa tilaa kilpailijoiltasi.
Facebookin dynaaminen mainonta ja uudelleenmarkkinointi
vaatii myös tuoteluettelon. Dynaamisella mainonnalla tarkoitetaan mainoksia, jotka muodostuvat käyttäjien selaaman sisällön perusteella. Jos siis asiakas on käynyt kaupassasi katsomassa eri tuotteita, mutta ei ole suorittanut ostosta loppuun, hänelle näytetään tarkasti kohdennettua mainontaa. Näin asiakas saadaan suorittamaan keskeytynyt ostos loppuun.
Sani Hassinen
Myynti
045 7877 5807 | sani.hassinen@eeco.fi
Matti Ikäläinen
Myynti- ja markkinointijohtaja
040 569 4697 | matti.ikalainen@eeco.fi