Huippuunsa viritetty
WooCommerce-
verkkokauppa

 

Entisinä verkkokauppiana rakensimme WooCommercen päälle ratkaisun, jossa on vakiona verkkokauppiaan tärkeimmät työkalut.

Verkkokauppa kasvaa liiketoimintasi mukana, eikä siinä tule rajat vastaan.

Eecon tekemiä Woocommerce-verkkokauppoja mobiilinäkymässä.

Miksi valitsisit meidät toteuttamaan WooCommerce-verkkokauppasi?

WooCommerce on maailman käytetyin verkkokauppa, joten tekijöitä ja ratkaisuja on monenlaisia. Me olemme valinneet WooCommercesta parhaat palat ja varmistaneet, ettei sivuillasi ole mitään ylimääräistä sitä hidastamassa.
Tärkeintä meille on, että verkkokauppasi todella myy ja voit itse keskittyä liiketoimintasi kehittämiseen.

1. Helppo ja nopea hallinta.

Hallitset sisältöjä itse ja voit rakentaa niitä nopeasti – ilman koodaustaitoja. Voit esimerkiksi uudistaa etusivusi näppärästi itse ilman kalliita uudistusprojekteja.

2. Mobiilikäyttäjä kaiken keskiössä.

Asiakkaat tulevat sosiaalisesta mediasta. Peräti 71 % käyttää verkkokauppaa puhelimella, jolloin helppokäyttöisyys ja nopeus korostuvat.

3. Tärkeimmät työkalut valmiiksi viritettynä.

Kauppasi ei pärjää ilman nykyajan markkinoinnin työkalupakkia. Ratkaisussamme on vakiona Facebook-, Instagram- ja Google Shopping sekä Google Schemat. Myös hakukoneoptimointi on huomioitu ja analytiikka on käyttövalmiina.

Asiakkaita, jotka ovat valinneet meidät:

Puhdistamo, Mähöne Brothers, Bille Beino, Alpa, Transmeri, Ahosen Taimisto, SuomiVita, Japa, Jolie, Jyväs-Caravan, Session Salon, Häkärinteet, Tiileri, Kaha ja Natural Goods Company

Apunasi
verkkokauppojen
asiantuntijat

Olemme tehneet itse verkkokauppaa eri tuotteilla usean miljoonan euron edestä niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin.

Verkkokauppiaina toimiessa havaitsimme, mitkä tekijät muodostuvat tärkeiksi, kun liiketoiminta kasvaa ja kehittyy.

Omakohtaisen kokemuksemme myötä ymmärrämme verkkokauppiaan, myyjän ja markkinoijan sekä kuluttajan arkea. Osaamme näin poimia kullekin tärkeimmät edut. Esimerkiksi kauppiaan näkökulmasta tärkeää on arjen helpottaminen. Ajastamalla kampanjat sinun ei tarvitse viettää viikonloppuja verkkokauppasi parissa.

Tuotekehityksessä olemme lisäksi hyödyntäneet asiakkaidemme kokemuksia ja tekemäämme yli 600 verkkokaupan tutkimusta. Seuraamme jatkuvasti maailman isoimpien verkkokauppojen kehitystä ja nappaamme niistä parhaat käytänteet omaan ratkaisuumme.

Alpan WooCommerce-verkkokauppa mobiilinäkymässä.

Kun aloitamme yhteistyön:

  • Pääset verkkokauppasi kanssa välittömästi liikkeelle tekemättä sitä itse.
  • Saat elintärkeät toiminnallisuudet heti käyttöösi.
  • Voit jättää koodarikoulut muille. Kaupan hallinta pysyy kuitenkin sinulla ja pystyt muokkaamaan sitä kätevästi.
  • Helpotat ja automatisoit arkisia rutiineja, kuten kampanjoita.
  • Toteutat verkkokaupan kustannustehokkaasti – mobiilikäyttäjä edellä.
Ahosen Taimiston WooCommerce-verkkokauppa mobiilinäkymässä.

Verkkokaupan toteutus sisältää:

  • Valmiiksi suunnitellut sivupohjat ja rakenteen, jota voit myös itse muokata.
  • Ulkoasun suunnittelun graafisen ilmeesi mukaiseksi.
  • Veroasetukset sekä kaksi eri maksutapaa halutessasi.
  • Toimitustavan käyttöönoton.
  • Tuotteiden syöttämisen taulukkomuodossa.
  • Navigaation rakentamisen ja kategoriat.
  • Optimoidun tuotekortin, ostoskorin sekä kassan.
  • Google Analyticsin ja markkinointipikselin asentamisen.
  • Perustason hakukoneoptimoinnin.
  • Käyttökoulutuksen.

Mitä se ei sisällä?

• Tuotetekstien kirjoittamista.
• Tuotekuvien ottamista.
• Sisällöntuotantoa tai markkinointitoimenpiteitä.

Verkkokauppiaan checklist

Lataa veloitukseton checklist

Onko verkkokaupassasi tämän hetken tärkeimmät ominaisuudet?
Tarkista tilanne ja kerää talteen vinkit!

Case
Japa

 

  • Lisävarusteet ja varaosat helposti ostettavaksi verkkokaupasta
    Tilausmäärät ovat kasvaneet yli 20 %. Lisäksi koneista tulee myyntikelpoisia liidejä kaksinkertainen määrä aiempaan verrattuna.
  • Verkkokauppa, joka on helppo laajentaa kansainvälisille markkinoille
    Verkkopalvelu tehtiin ensin suomeksi ja englanniksi. Nyt julkaisuun on menossa lisäksi saksankielinen versio. Kansainvälisiltä sivuilta ohjataan myyntikelpoiset liidit jälleenmyyjille.
  • Toteutuksessa painottuivat tyylikäs ja kilpailijoista erottuva ulkoasu sekä helppo mobiilikäyttökokemus
    Koneita ostaessa kuluttajat haluavat vertailla laitteita hartaasti, joten verkkokaupan ostokokemus on tärkeä osa brändimielikuvaa.

Projektin jälkeen hallussasi on käyttövalmis verkkokauppa

1. Tilaus ja sopimus

2. Aloituspalaveri

3. Graafinen suunnittelu

4. Tekninen toteutus

5. Tuotteiden syöttö

6. Testaus ja julkaisu

Hinta alkaen 5500 euroa kuussa. Kuukausiveloitus alkaen 79 euroa kuussa.

Projektin jälkeen käytössäsi on ilmeesi mukainen, käyttövalmis verkkokauppa. Voit keskittyä itse myyntiin, markkinointiin ja liiketoimintasi kehittämiseen!

WooCommercen etuja:

  • WooCommerce on avointa lähdekoodia ja siksi laajasti muokattavissa. Käyttäjiä on tuhansia, joten kehittäjiä on runsaasti.
  • Koodi jää sinulle. Omistat itse lähdekoodisi, etkä ole riippuvainen meistä.
  • Myynnin kasvusta ei rangaista. Osa verkkokauppa-alustoista, kuten Shopify, ottaa komission myynnistä. WooCommercen ainoat kulut ovat käytännössä maksupalveluntarjoajan.

  • WooCommercella on avoimet rajapinnat. Hyvin dokumentoidut API-rajapinnat mahdollistavat integraation mihin tahansa järjestelmään, kuten toiminnanohjausjärjestelmään tai markkinoinnin työkaluihin.

 

Case
Alpa

  • Verkkokaupat kansainvälisille markkinoille
    Alpa lähti tavoittelemaan kansainvälistymistä, joten toteutimme sille englanninkielisen verkkokaupan. Lisäksi teimme erikseen Ruotsiin räätälöidyn version, jossa huomioitiin markkinan verot, maksutavat ja toimitustavat.
  • Hallitumpaa jatkokehittämistä
    Verkkokauppaa oli kehitetty aikaisemmin ”leikkaa ja liimaa -periaatteella”, joten teknistä kehitystä tarvittiin. Teimme kaupan uusiksi, joten jatkokehitys on hallittua ja sitä voidaan tehdä halutessa markkinoittain.

Verkkokauppasi laajenee rajattomasti lisäosien avulla

Yksikään liiketoiminta ei ole samanlainen. Siksi myös verkkokaupan jatkokehityksen pitää olla joustavaa.

Tuotesuunnittelussa lähdimme liikkeelle siitä, että useimmille verkkokauppiaille riittävät toiminnallisuudet ovat vakiona. WooCommercen suuren suosion myötä, sille löytyy kuitenkin valtava määrä kolmannen osapuolen tekemiä lisäosia, joilla voimme parantaa verkkokauppaasi kustannustehokkaasti ja nopeasti.

Tässä muutamia esimerkkejä toiminnallisuuksista, joita tarjoamme:

  • Kestotilaus – Myy tuotteita asiakkaan valitsemalla syklillä ja veloita maksut suoraan kortilta.
  • Asiakasryhmät – Asiakasryhmien näkymät, hinnoittelut sekä alennukset.
  • Tukkurin paketti – Y-tunnuksen validointi, erämyynti, minimi- ja maksimimäärät.
  • Verkkovalmennukset – Kaikki tarvittava verkkovalmennusten rakentamiseen, myymiseen ja asiakkaidesi valmentamiseen.

Lisäosien avulla verkkokauppasi laajenee käytännössä rajattomasti. Et siis tarvitse uusien ominaisuuksien käyttöönotolle kallista kehitystyötä tai pitkiä projekteja.

Alpan WooCommerce-verkkokauppa mobiilinäkymässä.

Case
Ahosen Taimisto

    • Verkkokauppa seuraavalle tasolle
      Verkkokaupan rooli on ollut Ahosen Taimistolla jo pitkään merkittävä. Aikaisemmin käytössä olleen verkkokauppa-alustan rajat tulivat kuitenkin vastaan. Siksi yritys halusi ratkaisun, jota voi jatkokehittää helposti. Uuden verkkokaupan myötä Ahosen Taimisto sai käyttöönsä toiminnallisuuksia, joita oli kaivattu jo vuosien ajan.
    • Helpompaa ja nopeampaa kauppiastyötä
      Uuden verkkokaupan avulla Ahosen Taimisto pystyy rakentamaan joustavasti kampanjoita ja muokkaamaan esimerkiksi etusivua niiden mukaiseksi. Myös tuotteiden hallinta helpottui merkittävästi.
    • Parempi ostokokemus loppuasiakkaalle
      Tuotehakuun panostetiin paljon, sillä siinä oli aikaisemmin ollut ongelmia. Uuden hakutoiminnallisuuden avulla asiakas löytää tuotteet helposti ja tuotekategorioiden selaus on intuitiivista. Julkaisun jälkeen verkkokauppa on kasvanut merkittävästi, jopa kymmeniä prosentteja.

     

    Maailmanluokan markkinoinnin työkalut käyttövalmiina

    Analytiikka, mainoskanavat ja uusimmat markkinoinnin työkalut ovat verkkokauppiaan tärkeimpiä aseita taistelussa asiakkuuksista. Pysytkö nykyisellä työkalupakillasi mukana?

    Verkkokauppiaan päätöksenteon kannalta tärkein toiminnallisuus on toimiva analytiikka. Analytiikan avulla ohjataan mediabudjetteja, seurataan kaupankäynnin trendejä ja havaitaan mahdollisia puutteita sekä kehityskohteita.

    Google Shopping, Facebookin dynaaminen mainonta, uudelleenmarkkinointi, Google Schemat – oletko kuullut näistä? Toivottavasti olet ottanut ne osaksi verkkokauppaasi. Meillä nämä ja monet muut toiminnallisuudet ovat onneksi vakiona.

     

    Google Shoppingin avulla mainostat tuotteitasi Googlen hakutuloksissa ensimmäisenä. Käyttäjän tehdessä haun, hänelle esitellään hakua vastaavia tuotteita tai palveluita kuvamainoksina. Kuvamainoksissa näkyy heti tuotteen tiedot, kuten nimi, hinta ja yrityksen tiedot. Kokemustemme mukaan Google Shopping mainokset ovat olleet todella tehokkaita. Olemme rakentaneet Google Shoppingia varten yhteensopivan tuoteluettelon, joten saat ominaisuuden käyttöösi heti.

     

    Google Schemat ovat rikastettuja hakutuloksia, jotka tarjoavat käyttäjälle nopeasti enemmän tietoa jo hakunäkymässä. Näin käyttäjä klikkaa hakutulosta todennäköisemmin. Schemat auttavat myös orgaanisessa hakukonenäkyvyydessä ja niiden avulla viet hakutuloksissa tilaa kilpailijoiltasi.

     

    Facebookin dynaaminen mainonta ja uudelleenmarkkinointi
    vaatii myös tuoteluettelon. Dynaamisella mainonnalla tarkoitetaan mainoksia, jotka muodostuvat käyttäjien selaaman sisällön perusteella. Jos siis asiakas on käynyt kaupassasi katsomassa eri tuotteita, mutta ei ole suorittanut ostosta loppuun, hänelle näytetään tarkasti kohdennettua mainontaa. Näin asiakas saadaan suorittamaan keskeytynyt ostos loppuun.

    Ota yhteyttä myyntiin:

    Sani Hassinen
    Myynti
    045 7877 5807 | sani.hassinen@eeco.fi

     

    Matti Ikäläinen
    Myynti- ja markkinointijohtaja
    040 569 4697 | matti.ikalainen@eeco.fi

    Kysy lisää verkkokaupoista:
    Takaisin ylös