Maksuton webinaari:

Kaksi työkalua verkkokaupan kannattavuuden

kasvattamiseen 19.8.2021 kello 10.00

Kaksi työkalua verkkokaupan kannattavuuden kasvattamiseen

-webinaari 19.8.2021 klo 10!

Tässä webinaarissa esittelemme kaksi verkkokauppiaan työkalua, jolla parantaa verkkokaupan kannattavuutta: Metorik & ActiveCampaign. Esittelemme nämä kaksi työkalua ja kerromme miten verkkokauppias voi hyödyntää työkaluja verkkokauppansa kanssa.

Käymme webinaarissa läpi seuraavat seikat:

  • Mikä on Metorik, mihin sitä käytetään?
  • Mikä on ActiveCampaign, mihin sitä käytetään?
  • Verkkokaupan kannattavuuden seuranta
  • Verkkokaupan automaatiot ja asiakkaan elinkaariarvon kasvattaminen
  • Mihin kannattaa käyttää mitäkin työkalua?

Webinaarissa vinkkejä jakavat yli 100 verkkokaupan kokemuksella Eecolaiset Sami Lehmus ja Matti Ikäläinen.

 

  • Hidden
    Tämä kenttä pitää olla jokaisessa lomakkeessa. Älä muokkaa tai poista kenttää.
  • Hidden
    Tämä kenttä pitää olla jokaisessa lomakkeessa. Älä muokkaa tai poista kenttää.
  • Hidden
    Tämä kenttä pitää olla jokaisessa lomakkeessa. Älä muokkaa tai poista kenttää.
  • Hidden
    Tämä kenttä pitää olla jokaisessa lomakkeessa. Älä muokkaa tai poista kenttää.

Tutustu puhujiin

Sami Lehmus on Eecon perustajajäsen ja nykyinen toimitusjohtaja, jolla on mittava kokemus verkkokaupankäynnistä ja erilaisista digitaalisista liiketoiminnoista. Sami on entinen lisäravinne- ja kosmetiikkaverkkokauppias, joka on palvellut asiakkaita ympäri maailmaa niin omilla alustoilla kuin eri kauppapaikoilla.

Matti Ikäläinen on Eecon perustajajäsen ja nykyinen myynti- ja markkinointijohtaja varustettuna yli 10 vuoden kokemuksella eri toimialojen verkkokaupankäynnistä ja digitaalisesta markkinoinnista. Matti on vastannut monien toimialojensa parhaiden yritysten markkinoinnista ja myynninedistämisestä verkossa kuten Puhdistamo, Accountor ja Jolie.