Case Jyväs-Caravan

Suomen suurin matkailuajoneuvotarvikkeiden

erikoisliike siirtyi WooCommerceen

Jyväs-Caravan logo

Case Jyväs-Caravan

Jyväs-Caravan Oy on vuonna 1975 perustettu, yksi Suomen vanhimmista, matkailuajoneuvojen erikoisliikkeistä. Jyväs-Caravanilla oli jo useita vuosia ollut verkkokauppa vanhan suljetun järjestelmän päällä. Vanhan verkkokaupan kehitysrajoitteet muun muassa markkinoinnin työkalujen osalta oli tulleet vastaan ja vuonna 2020 he päättivät lähteä panostamaan verkkokauppaan entistä enemmän.

WooCommerce-verkkokauppa julkaistiin kesäkuussa 2020. Käyttöön saatiin tärkeitä uusia toiminnallisuuksia; muun muassa parempi mobiilikäytettävyys, kategorisoinnit ja Facebookin sekä Googlen -markkinointityökalut. Verkkokaupan myynti on kasvanut esimerkiksi alkuvuoden 2021 aikana yli 200 % verrattuna alkuvuoteen 2020. Myös konversioprosentti on uuden kaupan myötä parantunut n. 42 % ja keskiostos kasvanut 25 %. Eli uudistusta voidaan pitää poikkeuksellisen onnistuneena!

Verkkokauppa on myös integroitu Jyväs-Caravanin toiminnanohjausjärjestelmään, Laihia Dataan. Integraatiossa liikkuu muun muassa tuotetiedot, saldot ja tilaukset.

Tutustu Jyväs-Caravanin verkkokauppaan: https://kauppa.jyvascaravan.fi/

Mikko Käyhkö - Jyväs-Caravan

”Uusi verkkokauppa on huomattavasti helpompi käyttää ja hallita kuin vanha. Tuotteisiin saadaan enemmän tietoa ja myös asiakkaan on huomattavasti selkeämpi etsiä tuotteita laajasta valikoimastamme. Erityisesti valikot ovat saaneet kiitosta. Lisäksi saimme paljon uusia toiminnallisuuksia, jotka helpottavat lisämyynnin tekemistä. Pystymme myös tekemään enemmän kampanjoita ja hyödyntämään myös erilaisia ajastuksia, kauppiastyö on siis helpottunut merkittävästi!

Myös kauppa on käynyt erittäin hyvin, konversiot kasvaneet ja sehän lämmittää mieltä!”

– Mikko Käyhkö, hallituksen puheenjohtaja, Jyväs-Caravan Oy

Casen
Pääpointit

  • Moderni alusta toi paljon uusia työkaluja markkinointiin
    Käyttöön saatiin esimerkiksi Google Shopping ja Facebook Dynamic Ads -mainonnat. Tuotteiden selaus helpottui merkittävästi ja tämä näkyy esimerkiksi kasvaneessa keskiostoksessa.
  • Verkkokaupparatkaisu, joka tukee myös jatkokehitystä
    Jatkossa uusien toiminnallisuuksien käyttöönotto on nopeampaa ja helpompaa, sekä ylipäätään mahdollista. Myös automaatiotyökalun käyttöönotto mahdollistuu uuden alustan myötä ja verkkokauppaa voidaan kehittää eteenpäin kun liiketoiminta kehittyy.
  • Integraatiolla tehostetaan prosesseja
    ERP-integraatio helpottaa ja nopeuttaa Jyväs-Caravanin prosesseja kun asioita ei tarvitse tehdä useassa paikassa montaa kertaa vaan data siirtyy eri järjestelmien välillä. Integraatio on mahdollistanut verkkokaupan skaalautumisen.
Ota yhteyttä myyntiin

 

Matti Ikäläinen

Matti Ikäläinen
Myynti- ja markkinointijohtaja
040 569 4697 | matti.ikalainen@eeco.fi

 

Sani Hassinen

Sani Hassinen
Myynti
045 7877 5807  |  sani.hassinen@eeco.fi

Ota yhteyttä lomakkeella

Lähettämällä lomakkeen, annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme kuvaamalla tavalla.
Takaisin ylös