Jyväs-Caravan: Moderni alusta toi paljon uusia työkaluja markkinointiin

8.11.2022 | Lukuaika 0 min

Jyväs-Caravan Oy on vuonna 1975 perustettu, yksi Suomen vanhimmista, matkailuajoneuvojen erikoisliikkeistä. Jyväs-Caravanilla oli jo useita vuosia ollut verkkokauppa vanhan suljetun järjestelmän päällä. Vanhan verkkokaupan kehitysrajoitteet muun muassa markkinoinnin työkalujen osalta oli tulleet vastaan ja vuonna 2020 he päättivät lähteä panostamaan verkkokauppaan entistä enemmän.

WooCommerce-verkkokauppa julkaistiin kesäkuussa 2020. Käyttöön saatiin tärkeitä uusia toiminnallisuuksia; muun muassa parempi mobiilikäytettävyys, kategorisoinnit ja Facebookin sekä Googlen -markkinointityökalut. Verkkokaupan myynti on kasvanut esimerkiksi alkuvuoden 2021 aikana yli 200 % verrattuna alkuvuoteen 2020. Myös konversioprosentti on uuden kaupan myötä parantunut n. 42 % ja keskiostos kasvanut 25 %. Eli uudistusta voidaan pitää poikkeuksellisen onnistuneena!

Verkkokauppa on myös integroitu Jyväs-Caravanin toiminnanohjausjärjestelmään, Laihia Dataan. Integraatiossa liikkuu muun muassa tuotetiedot, saldot ja tilaukset.

Tutustu Jyväs-Caravanin verkkokauppaan: https://kauppa.jyvascaravan.fi/

Parasta yhteistyössä:

  • Moderni alusta toi paljon uusia työkaluja markkinointiin
    Käyttöön saatiin esimerkiksi Google Shopping ja Facebook Dynamic Ads -mainonnat. Tuotteiden selaus helpottui merkittävästi ja tämä näkyy esimerkiksi kasvaneessa keskiostoksessa.
  • Verkkokaupparatkaisu, joka tukee myös jatkokehitystä
    Jatkossa uusien toiminnallisuuksien käyttöönotto on nopeampaa ja helpompaa, sekä ylipäätään mahdollista. Myös automaatiotyökalun käyttöönotto mahdollistuu uuden alustan myötä ja verkkokauppaa voidaan kehittää eteenpäin kun liiketoiminta kehittyy.
  • Integraatiolla tehostetaan prosesseja
    ERP-integraatio helpottaa ja nopeuttaa Jyväs-Caravanin prosesseja kun asioita ei tarvitse tehdä useassa paikassa montaa kertaa vaan data siirtyy eri järjestelmien välillä. Integraatio on mahdollistanut verkkokaupan skaalautumisen.