Case Four Reasons

Suomalainen kauneusalan kapinallinen

lähti tosissaan verkkokauppaan

Case Four Reasons

Kotimainen kauneusalan kapinallinen, Four Reasons, halusi lähteä tosissaan tekemään verkkokauppaa. Julkaisimme uuden verkkopalvelun huhtikuussa 2020. Yhdessä alustassa yhdistyvät B2C-verkkokauppa, B2B-verkkokauppa, verkkovalmennusalusta sekä kansainvälinen sivusto.

Verkkopalvelussa yhdistyvät myytävät tuotteet, valtava määrä sisältöä sekä maailmanluokan toiminnallisuudet. Suunnittelussa korostettiin myös ristiinmyyntiä ja sisältöjen ohessa myyntiä. Sama palvelu toimii myös kansainvälisenä brändisivustona, jossa tarjotaan tuotetietoa jälleenmyyjille.

Erikoisuutena verkkokauppaan rakennettiin toiminnallisuus, jonka avulla kampaaja-asiakkaat voivat myydä kampaamotuotteita riskittömästi ja ilman ylläpito- ja logistiikkakuluja suoraan Four Reasonsin verkkokaupasta. Lue lisää:  fourreasons.fi/ostapienelta

 

Casen

pääpointit

  • Yksi alusta palvelee kaikkia eri kohderyhmiä
    Verkkopalvelun asiakkaina on kuluttajat, nykyiset omat jälleenmyyjät / kampaamot sekä potentiaaliset uudet asiakkaat, myös kansainvälisesti. Kaikkia näitä kohderyhmiä pystytään palvelemaan yhden alustan avulla.
  • Verkkokauppa, joka mahdollistaa myynnin myös jälleenmyyjille
    Verkkokaupan avulla Four Reasons pystyy tarjoamaan myyntialustan myös kampaamoasiakkailleen.
  • Verkkovalmennukset samassa järjestelmässä
    Alustaan toteutettiin myös mahdollisuus ostaa ja käydä verkkovalmennuksia. Valmennuksissa käytössä kaikki eri sisältötyypit ja lisäksi niiden yhteydessä voidaan myydä tuotteita.
Ota yhteyttä myyntiin

Matti Ikäläinen
Myynti- ja markkinointijohtaja
040 569 4697 | matti.ikalainen@eeco.fi

Sani Hassinen
Myynti
045 7877 5807  |  sani.hassinen@eeco.fi

Ota yhteyttä lomakkeella

Takaisin ylös