Customer Success Manager

Etsimme Customer Success Manageria tiimimme. Ehdottomasti tärkein ominaisuus etsimällämme tyypillä on tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Asiakkaita on paljon laidasta laitaan ja tiimissäsi on myös hyvin erilaisia ihmisiä: sinun pitäisi olla se tulkki näiden kaikkien keskellä ja varmistaa, että pysymme aikatauluissa ja toiminta on kaikille osapuolille läpinäkyvää ja selkeää.

Tavoitteenamme on olla paras verkkokauppojen tekijä ja uskomme reseptin siihen olevan hyvin yksinkertainen: tyytyväinen, ammattitaitoinen ja vastuuta kantava tiimi.

Mitä me odotetaan sulta?

  • Projektijohtamisen perusteet hallussa: aikataulut, viestintä ja priorisointi
  • Sinulla on halu kehittää jatkuvasti omaa ja tiimin toimintaa
  • Olet helposti lähestyttävä ja tulet ihmisten kanssa toimeen. Tarpeen tullen pystyt olemaan myös tiukka ja suorasanainen.
  • Aktiivisessa käytössäsi on muutama eri järjestelmä, joten digitaalisten palveluiden käyttäminen ja uuden oppiminen ei voi olla pullonkaula
  • Tämä viimeinen saattaa kuulostaa oudolta, mutta sinun pitää olla verkkokauppojen asiakas myös itse. Emme usko, että pystyt olemaan asiakkaillemme parhaaksi, jos et itse käytä verkkokauppoja ollenkaan.

Hyvä tietää

  • Työtehtävä ei sisällä esimiesvastuuta
  • Customer Success Teamin porukka toimii Tampereella, Helsingissä ja etänä. Meillä ei ole pakollista läsnäoloa toimistolla.
  • Meillä perustajilla on noin 10 vuoden kokemus (per henkilö) digitaalisesta markkinoinnista ja verkkokaupankäynnistä, joten pystytään kyllä jeesaan sua melkoisesti substanssiosaamiseen liittyen!

 

Mitä me tarjotaan sulle?

  • Palkan päälle tulevat edut (liikunta- & kulttuurietu, lounasetu, työmatkaetu)
  • Mahdollisuus tehdä etätöitä (myös korona-ajan ulkopuolella)
  • Hyvät järjestelmät sekä tarvitsemasi laitteet työn tekemiseen
  • Kasvava ja kehittyvä yritys, joka haluaa pitää kiinni hyvistä tyypeistä

Miten tästä eteenpäin?

Lisätietoja tehtävästä saat minulta, Sami Lehmukselta, sami.lehmus@eeco.fi tai soittamalla 040 650 3656. Kun kiinnostut niin laita vapaamuotoinen hakemus, palkkatoive ja cv osoitteeseen sami.lehmus@eeco.fi. Otsikoksi laita CUSTOMER SUCCESS MANAGER.

Tehtävä täytetään kun sopiva henkilö löytyy, mutta meidän puolelta ei ole tarvetta viivytellä työsuhteen aloituksen kanssa.

Lupaan vastata jokaiselle hakijalle ja kertoa miten prosessi etenee!

Mikä on Eeco?

Olemme täysin verkkokauppojen tekemiseen keskittynyt firma ja pyrimme myös kansainvälistymään omilla tuotteillamme (verkkokauppa-alusta WooCommercen lisäosat yms)

Tuotteemme on hyvä ja sitä kehitetään jatkuvasti. Siksi juuri nyt halutaan vauhdittaa meidän kasvua ja varmistaa, että asiakkaamme pysyvät entistä tyytyväisempinä ja saavat palvelua sovitulla tavalla.

Toimistot meiltä löytyy Tampereelta ja Helsingistä ja tällä hetkellä yrityksessä on yhteensä 11 hlöä.